Download PERCUMA SEKARANG!

Monday 27 August 2012

Posisi Seks malam PERTAMA!

Posisi Seks

Sebagai pengantin baru, anda pasti ingin berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks. Sebagai panduan untuk anda, anda boleh ikut posisi seks berikut:
Posisi seks pertama: Missionary.
Aplikasikan posisi missionary. Isteri akan baring dan suami akan berada di atas isteri iaitu di celah kangkang isteri. Posisi ini sesuai untuk pemecahan dara di mana suami boleh tenangkan isteri dengan mencium mulut dan lakukan rangsangan di payudara ketika dara di pecahkan. Jadi isteri tidak rasa terlalu fokus pada kesakitan sementara di vaginanya apabila di tusuk zakar suami.
Posisi seks kedua: Masukkan zakar dari tepi.
Dari posisi missionary, suami mengangkat kaki isteri dan masukkan zakar dari tepi. Dengan ini anda boleh masukkan zakar anda lebih dalam dari posisi pertama tadi. Selain itu, isteri mungkin alami orgasm pada tahap ini.
Posisi seks ketiga: Doggy style.
Tukar posisi kepada doggy style. Isteri berada dalam kedudukan merangkak dan suami akan masukkan zakar ke dalam vagina dari belakang.
Posisi seks keempat: Suami baring.
Petua Hubungan Seks Suami Isteri
Klik SINI kenapa isteri berkata "Bang, kenapa pancut cepat sangat nie...tak puas la..."
Selepas suami penat mengetuai hubungan seks, biarkan isteri pula untuk ketuai hubungan seks ini. Suami baring dan isteri masukkan zakar dari atas. Ketika ini isteri bebas untuk kawal kelajuan kemasukan zakar. Suami boleh rangsang isteri dengan merangsang payudara isteri.
Posisi seks kelima: Peluk isteri.
Suami bangun dari baring ketika di posisi keempat dan peluk isteri yang sedang duduk di atas zakar tadi. Secara duduk, anda lakukan persetubuhan terakhir. Dayung dan rangsang isteri sehingga dia orgasm dan suami juga boleh alami orgasm bersama–sama dengan isteri.
Jika anda suami dan isteri mengamalkan 5 posisi di atas, hubungan seks anda di malam pertama merupakan sesuatu yang terindah untuk dikenang sepanjang hayat.
download lebih lanjut disini!

No comments:

Post a Comment