Download PERCUMA SEKARANG!

Monday 27 August 2012

Petua lambat pancut

Petua Lambat Pancut

Ramai suami sekarang mengalami masalah ejakulasi pramatang, lambat pancut atau tidak tahan ketika di atas katil bersama isteri. Malangnya, mereka berasa malu untuk bertanya dan terlalu sayangkan ego mereka sedangkan aktiviti seks adalah aktivti yang menyeronokkan. Jika anda ada masalah ejakulasi pramatang, anda jangan risau kerana artikel ini akan menerangkan kepada  anda tiga petua lambat pancut unutk menyelesaikan masalah ini:
Petua lambat pancut pertama: Sihatkan tubuh badan.
Menurut kajian, semakin kurang lemak di dalam badan, anda akan tahan lebih lama ketka melakukan hubungan seks. Selalulah bersenam supaya fizikal anda kuat dan mental juga kuat. Jogging, senaman berat dan berjalan adalah jenis senaman yang akan jadikan badan anda sihat dan seterusnya akan meningkatkan daya tahan anda di ranjang.
Petua lambat pancut kedua: Selalu tukar posisi.
Jangan kekal hanya dengan satu posisi kerana badan anda mungkin letih dan anda akan fokus untuk datang orgasm dengan cepat. Apabila anda tukar posisi, otot anda dapat rehat dan kehendak untuk datang orgasm akan turun. Jadi, anda akan lebih tahan lama jika anda selalu tukar posisi.
Petua lambat pancut ketiga: Fokus untuk keseronokan.
Petua Hubungan Seks Suami Isteri
Klik SINI kenapa isteri berkata "Bang, kenapa pancut cepat sangat nie...tak puas la..."
Ketika lakukan hubungan seks, anda jangan fokus untuk dapatkan orgasm sahaja. Sebaliknya anda alihkan fokus anda pada keseronokan. Orgasm pula adalah puncak keseronokan ketika melakukan hubungan seks di mana anda akan kejarnya apabila anda berdua sudah puas sepenuhnya melakukan hubungan seks.
Sila amalkan 3 petua lambat pancut di atas. Anda akan dapat bertahan lebih lama di atas katil dalam masa yang singkat.
Download PERCUMA!

No comments:

Post a Comment