Download PERCUMA SEKARANG!

Monday 27 August 2012

Klimaks

Capai Orgasm

Bagi sesetengah suami, mereka rasa daya seksual mereka masih tinggi tetapi zakar mereka tidak cukup tegang untuk beraksi. Ada juga yang alami masalah cepat pancut iaitu mereka alami orgasm sebelum sempat untuk diri sendiri rasa puas. Berikut adalah beberapa tips yang boleh anda cuba untuk capai orgasm yang sepatutnya:
Tips capai orgasm #1: Baiki kesihatan.
Baiki keadaan kesihatan badan anda. Kadangkala anda cepat pancut tanpa alami orgasm kerana anda kekurangan stamina. Senaman akan membantu anda untuk membina otot yang sebetulnya untuk hubungan seks.
Tips capai orgasm #2: Jaga diet pemakanan.
Baiki diet pemakanan anda. Makanan seperti daging, alkohol, gula yang banyak dan tenusu akan menggunakan tenaga yang banyak untuk proses penguraian. Jadi, tenaga seksual anda juga turut terjejas kerana banyak tenaga di gunakan untuk proses pencernaan. Anda akan rasa perut anda penuh dan apabila adakan hubungan seks, anda pasti akan pancut awal atau zakar tidak tegang sepenuhnya.
Tips capai orgasm #3: Lapangkan fikiran.
Buang segala tekanan yang ada di minda. Anda tidak dapat alami orgasm kerana anda berada dalam keadaan tertekan. Apabila minda anda tenang, anda pasti akan berjaya adakan hubungan seks dengan jayanya.
Tips capai orgasm #4: Fokus untuk seks.
Petua Hubungan Seks Suami Isteri
Klik SINI kenapa isteri berkata "Bang, kenapa pancut cepat sangat nie...tak puas la..."
Jangan fokus untuk orgasm tetapi fokus pada hubungan seks it sendiri. Seks adalah hubungan fizikal cinta suami dan isteri. Apabila anda berusaha untuk membuktikan rasa cinta anda, anda pasti akan capai orgasm yang nikmat.
Tips capai orgasm #5: Mudakan minda.
Mudakan minda anda. Ada lelaki tidak mampu capai orgasm kerana umur sudah tua. Namun, anda boleh sentiasa mudakan minda anda supaya tahap ketegangan sentiasa kekal dan boleh juga tahan lama.
Semoga 5 tips ini dapat membantu anda agar lambat pancut dan bertahan lebih lama di atas ranjang.

No comments:

Post a Comment